Aanleverspecificaties
Hieronder vertellen we je zo concreet mogelijk hoe je het beste jouw bestanden bij ons aan kunt leveren. Twijfel je ergens over of heb je een specifieke vraag? Neem dan gewoon even contact met ons op. Wij helpen je graag verder. Zo zorgen we samen voor een vlot proces en een succesvol resultaat.
Plotteksten en logo’s
Lever plotteksten en logo’s aan als Illustrator-vectorbestand met alle fonts omgezet naar lettercontouren.
Full colour prints
Beelden die gebruikt gaan worden in een sign, lever je aan in een resolutie van minimaal 72 dpi op ware grootte. Voor kleinere afbeeldingen, tot ongeveer 3 vierkante meter, kan een uitzondering gelden. Je kunt het zo onthouden: meer kwaliteit erin is meer kwaliteit eruit. Gaat het om grotere signs? Dan kunnen we voor een lagere resolutie kiezen, maar nooit lager dan 30 dpi. Afbeeldingen die kleiner worden dan ongeveer 2 vierkante meter kunnen aangeleverd worden op 150 dpi. Beelden die enkel opgebouwd zijn uit vectoren kun je opslaan als Illustrator-AI (Wij werken altijd met de meest recente versie van Adobe, maar lagere versies zijn ook mogelijk), met alle fonts omgezet naar paden. Signs waar zowel vector als full colour afbeeldingen (EPS of TIFF) in staan, kun je ook als .AI opslaan. Aanleveren als CMYK kleurprofiel. Voor colormatching lever je een PMS kleurcode aan.
Zo werken wij voor jou
In drie vakkundige stappen
1. Vrijblijvende afspraak met een bakje koffie of thee
In een goed gesprek met jou zorgen we ervoor dat we een duidelijk beeld hebben van jouw eisen en wensen. Zo maken we er samen echt iets moois van.
2. Wij gaan voor jou aan de slag
Ons team zorgt – indien nodig – voor een fraai ontwerp, de productie van kwalitatief sterke materialen en deskundige verwerking/montage. Jij mag rekenen op onze expertise.
3. De eindoplevering van jouw project!
We zorgen voor een professioneel resultaat dat naadloos aansluit bij jouw doelstellingen en waar je lang plezier van hebt. Welk project mogen we volgende keer voor je realiseren?
Geen robotstem, maar een vriendelijke medewerker spreken?
Geen keuzemenu, geen eindeloze wachtmuziek en geen robotstem. Wél een vriendelijke medewerker die jou – op basis van jouw wensen en zijn kennis en ervaring – graag verder helpt. Gewoon even bellen dus.